esmaspäev, 30. juuli 2012

Kodus :)

Laupäeva õhtul kohtusime siis oma peredega. Kõigile meile kolmele, kes tulid Concepcioni oldi suurte siltidega vastas, Väga armas oli . Õde näeb välja täpselt samasugune, kui pildil ja ema on supperäge ja energiline. See kõik on väga tore osa, aga siis bussijaamast välja sõites ja natuke maad edasi nägin ma, kuidas suure kiirusega auto sõitis otsa ratturile, kes napilt meie auto eest mööda sai....Polnud just eriti hea algus kogu selle asjale.

Siin on mul oma pisike tuba- voodi, tooli, seina sees oleva kapiga ja suure karuga. Nädala sees pidi tulema veel ka riiulid ja kardinad ja lambikuppel :). Korterist 11. korruselt on täiega ilus vaade. Esmaspäeval siis koolivormi vaatama vist ja teisipäeval vist kooli, kui selleks ajaks vormi kätte saab.  Ajajaaa, minu uksel on mu nimi peal ja toas on mul ära raamitud Arko pilt . :)))))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar