reede, 15. juuni 2012

PERE

Nii eel looks siis see, et umbes nädal peale selle infopaketi saamist ja ELO kutseid, hakkasid tulema esimesed kommentaarid selle kohta, et keegi sai omale pere. Iga nädal lisandus nende õnnelike pere saajate hulka järjest rohkem inimesi. Aga siiski päris palju olid veel ilma, nende ilma pereta inimeste alla kuulusin ka mina.

Kuni tänase päevani, mil fb sõbrataotluste all märkasin täiesti mitte üldsegi eestipäraseid nimesid. Läksin kohe meilidesse ning nägin oma host õe poolt saadetud kirja, et nad võtsid mu oma perrre(selline tunne nagu oleksin koertevarjupaigas ja ootan kuni keegi mu üles korjab...). Sain siis teada, et nad elavad Biobio osariigis San Pedros, ja minu pere on väääga väike ainult ema Juani ja õde Consuelo, kes on 21aastane, õpib ülikoolis inglise ja saksakeele tõlkimist. Ning õde armastab reisimist.


Hetkel olen jõudnud täpselt nii kaugele. Eks näis mis edasi saab. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar