neljapäev, 28. juuni 2012

San Pedro ja Concepcion

Nii natuke pilte siis sealt, kus ma 11kuud elama hakkan. hostõde saatis hulga pilte ümbrusest ja kõigest, mõned panen ka siia.  Tean ka seda et minu maja lähedal on kaks laguuni- mis minu arust piltide järgi on kaks suurt järve. :)





Pilt lennukilt/mäe otsast linnast, kus elama hakkan. Kusagil on sild millest hakkan iga hommik üle minema, et kooli minna. Aga hetkel pole aimugi , kuidas või millega kooli lähen.. :)

Nii olen teada saanud, et elan 12korruselises kortermajas 11. korrusel. See on pilt minu tulevasest kodust.  
Minu kool Colegio Concepcion San Pedro. Kool asub Concepcionis, mis kodust umbes 30minta kaugusel. Seal kantakse koolivorme- suvel seelik, koos särgi ja lipsuga. Talvel on püksid, pildi pealt tundusid suhtõudsad  sellised karupüksid... :) Kõik riided on tumesinakas, halli ja valge ruudulised. Algklassidel koolivorm tundub nagu sinised või kollased tuduriided . :)

Hetkel on Tšiilis talv st. umbes 12-14kraadi sooja,  tugev tuul ja vihm ning nad endaarust jäätuvad hetkel ja lund sajab ainult mägedes.... Ning suvevaheaeg hakkab enne jõule ning kestab märtsini vist. Lähen eesti suvevaheajast, Tšiili suvevaheaega, mugav. Nagu olen aru saanud, et minu linnas asub vulkaan, aga see pole aktiivne, aga kusagil kaugemal on vulkaan, mis viimati töötas 2008/9 aastal.




Päikeselist suve jätku ! (#)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar