teisipäev, 19. märts 2013

No te vayas o cuando vas a volver ? !

Seda olen ma viimasel ajal hakanud päris tihti vahepeal kuulma..... :c No te vayas keidi, cuando vas a volver!!??- Ei sa ei tohi minna keidi, millal sa tagasi tuled?  Ning peaagu alati on minu vastuseks, ei ma ei lähe kallikesed , ma lasen nad kõik üle ja ei jäta teid kunagi !!!
Miks tehakse nii et sul lastakse elada siin 1aasta ja siis lihtsalt saadetakse julmalt minema ?- Kas nad ei tea kui kohutav see on , leiad siit maailma parimad inimesed, keda mitte keegi ega mitte kusagil ei saa asendada ning siis öeldakse ok, sinu aeg sai nüüd otsa, võimalik, et sa ei näe neid enam kunagi . Ja mine nüüd minema .

Tegelt jeps, mingite nõmedate andmete järgi peaksin eestisse juba 20.juuuni jõudma....

Tegelikult, pole aimugi mis oma viimases postituses kirjutasin. Aga nüüd hakkan oma teemat ajama, ehk siis kust alustada. Suvi sai läbi, liiga kähku, elu kõige kiiremad 3kuud. Kool hakkas, sai kooli mindud, esimene ja teine kooli nädal olid nii kiired et hea et ööseks koju jõudsin, võtsime viimast nendest päevadest kui nad veel töid tegema ei pea hakkama. Kõige ühed kõige segasemad päevad üldsegi oma hullukestega.
 Kuuulge, maioska idagi kirjutada juu, minu postitused on nagu mingid märkmed.

Fotokas varastati ära nananaaananaaa...... :////// Niiet pilte pole hetkel lisada, mõningad on minu telos ja teiste telefonides aga jeps....

Minuga kõik supper korras ja hetkel ei viitsi rohkem kirjutada. Kirjutan kui tuju tuleb ! :))))

<3 CHILE



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar