teisipäev, 2. aprill 2013

Pocillas

Tagasi n88d ka blogimise juures natuke. Nagu juba varem mainitud on minu blogi natsa imelik ja v2ga pealiskaudne aga minu eest r22givad k6ik need pildid mis mul arvutis on!

See n2dalavahetus oli 8ks parimaid, tegevust ei olnud k8ll nii palju kui tavaliselt aga midagi seliist oli meil just vaja. Relax ja super inimesed ja 2ge perekond!  K2isin s8branna perega tema maakohas j2nkup8hasid t2histamas. See maakkoht asus t2iesti eikusagil, ilma mingi levi v6i 8hendusega v2lismaailmaga. See asub umbes 3tunni kaugusel Concest , ning on v2ga kuiv, muru p6him6tteliselt ei olnud. Selline liivane ja okkaline, h2sti palju cerrosid (maitea kuda need eestikeeles on, k8nkad, kuiv, kivid jne).
 Reedel kella viie aeg 6htul hakkasime Pocillo poole siis s6itma. Evaluna (17), Paloma(tema +de 14), ema, isa ja mina. S6itsime ka Tomé-st l2bi, kus sai suvel palju aega veedetud ning Eva ja ta 6ega jooksime kohe randa, ning nende vanemad l2ksid kala ostma....
Ning 6htul mingi 9-10aeg j6udsime oma sihtkohta-Pocillas. See oli t2nup8hade n2dalavahetus ja siin t2histatakse seda. Sel n2dalavahetus liha ei peaks s66ma, lubatud on k8ll kala aga mitte loomast liha. Seotud usuga kuidagi. Aga j2rgmisel p2eval 6htus66gil oli tehtud h2sti palju liha ja kana.... Siin ei eksisteeri 6htus66ki ilma lihata, nagu ka minu peres eestimaal..... jajajajjaa. Reedel k2isime siis natuke ka 8mbruses pimedusega uudistamas ning 66sel vaatasime mingit ´´filmide klassikat´´ st. h2sti v222ga-vana ja igav film ''Pajaritos''. Laup2eval magasime kaua, s6ime hommikust. Ning siis hakati pilli m2ngima, K6ik oskavad siin mingit instrumenti m2ngida! Kitarr, fl66t, blokkfl66t, huevitos, tamburin. Ning k6ik need k6lavad koos t2iega h2sti. Filmisin ka nende v2gevat esitust aga see liiga suur fail et siia 8les laadida. Mina n2itasin oma v2gevaid skille tamburiiniga !!! Peale l6unat m2ngiti veel muusikat ning 6htul l2ksime 8he h2sti kena tiigi 22rde . Ning kitarr ja fl66t salvestasid oma m2ngu kaameraga. Neil traditsioon et igal suuremal p8hal 6pivad uue loo ja siis salvestavad. Apppi, mul nii palju ilusaid pilte sellest loodusest nagu see seal 8mberringi oli !! Ja 8ks v2ike sugulane leidis niisama ringi jalutades puu alt p2ris surnud lehma, jalad p8sti ja puha....
Ja 6htul oli see suur s66maaeg, kus olid nende sugulased kokku kogunenud. Ja mis pidanuks olema ilma lihata. Aga jeps..... Ning 66sel p6genesime v2lja, niisama ringi hulkuma.
Ning p8hap2eval kui 2rkasime pidime kodust j2nku peidetud munasid otsima!!!! P2eval m2ngisime veel muusikat, k2isime cerrol, m6ningad kohalikud 8ritasid ka kontrollt66deks 6ppida aga jeps.... Eriti ei 6nnestunud oli liiga palju muud teha. Ning 6htul pidime hakkama j2lle reaalsusesse p66rduma ning linna eluga harjuma.

Ja esimest korda ma v6in vist t2iesti julgelt 6elda et ma ei karda hispaania keelses setskonnas olla, kuna m6istan peaaegu k6ike millest juttu ning oskan kaasa r22kida. Sellest sain ma aru 66sel lampi kui Pocillas olin ja Evaluna luges raamatut ning ma 8tlesin talle seda ning ta arvas sama !


ARKOLE SUUUUUUUUURED KALLLLID JA MUSIIIIID !
 TERVITAGE KEVADET MINU POOLT KA ! Ja mamma istuta h2sti palju kurke ja tomateid, siin on need nii kahtlased , igatsen naage kurke !!!

keidi <3








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar