neljapäev, 11. aprill 2013

N2dalllll. Koolis ja k6ikjal, Fotokas tagasi !

J2in siis pooleli selle reede juures. N2dalavahetus oli nagu nv ikka relax ja puhkamine jejee.

Laup2eval v2ga kaua magada ei saanud... Kuna pidin kooli oma *karistust*  kandma selle eest et 8ks p2ev kooli  tennistega l2ksin. Koolis pidin t2htede suppi tegema, st on h2stio palñju t2hti ja pidin mingeid s8nu seal tund aega otsima. Kella 9:45-10:22. Olen numbrite peale geenius. Ei tegelt pidin paberile kirjutan millal j8udsin ja millal otsustasin 2ra minna. Olin seal 8he oma klassikaaslasega ning ei viitsinud enam kauem olla.Kodus tukkusin natuke siis veel kui  sinna j8udsin ning hiljem tegime Juanitaga koos l8unat. Hiljem saime Eva ja 8htete tuttavatega kokku ja l2ksime randa !!! Hahahha olime kuni hilis8htuni seal, ilm eriti soe k8ll ei olnud aga vaatasime kuidas p2ike merre kustus. Vahepeal helistas ka kaia ning naersime nagu segased tema geniaalsete plaanide peale. Ja 66seks l2ksin siis Eva poole.

P8hap2eva hommikul 2ratas meid Catalina kell 10 et l2hme riideid m88ma, otsustasime siis et saame tunni aja p2rast minu kodu juures kokku. 2rkasime 8les , j+ime teed ning l2ksime minu poolt riideid v8tma mida m88a. Alati olen mina unustanud  riided v6ta v6i pole olnud v6imalust enda poolt l2bi k2ija et kaasa haarata.... Ja l6puks sai see tehtud ! M88sin k8ll ainult 8he punasi kardigani, mida ei kasuta. Saime seal kokku siis ka k6igi teistega. Ning hiljem l2ksime 8he paralellklassika b2ndi proovi. Teevad rocki ja screamrocki vms.... eitea. Aga t2iega 2ge oli istuda k6lli k6rval ja kuulata kuidas trummid sul k6rva peksavad !!!! Sellest j2in s6ltuvusse. Ning see n2dal n88d laup2eval esinevad kusagil pubis kuhu meie nr.1 f2nnid ka kohale peame minema !

Esmasp2eval pidi j2lle kooli minema.... Aga kool on  t2itsa tore ju , mulle meeldib, tundides saab magada. Vahetunnis r22gime juttu. Ning mul pole probleemi nende m6istmisega, nii 6nnelik olen selle 8le ! Ma m6istan hispaania keelt (tsiiili oma) !!! SAIN OMA KAAMERA TAGASI !!! Ning n88d hakkan j2lle pilte paljupalju tegema !!! Ja siin on n88d n6 6pilasesinduse valimised ning on kaks gruppi kes v6istlevad. Seinatel on sildid et vali *filantropia* v6i *trabajo*. Viskavad komme katuselt +pilaste sekka, +hupallid igastkirjadega, v2iksed paberid lendlevad koguaeg ja igalpool. Ning kooli igas nurkades on need grupiod koos ja m6tylevad kuidas veel 6pilasi r8nnata !

Teisip2ev OLI 8KS PARIMAID P2EVI 8LE PIKA AJA !!! Kool oli v2ga-v2ga teistsugune kui tavaliselt ja asus kuidagi kaugemal kui tavalisetl .V6ttis eriti palju aega et kohale jalutada. asdfg

Kolmap2eval peale kooli k2isime Evaluna pool l6unat s66mas, jutustasime ta vanematega. Siis l2ksime minu poole riideid vahetama ning saime Conces Cata, Camila, Lenaga kokku. Istusime natsa Tribunalidel ning siis l2ksime k6ik 8htesid s66ma saatma st. istusime nendega ja s6ime nende toitu... :))) Hiljem l2ksid k6ik kodudesse meil oli aga natuke veel luba linna peal uidata. L2ksime siis k6ige odavamale t2navale ja bazarile, mis on selliseid m8giauke t2is kus m88akse h2sti palju k6rvar6ngaid, salle, mutse, kindaid, neete, K6ike 2gedat mille j2rgi m6lemad hulllud oleme !! Ja k6ik on nii odav aga midagi ei ostnud siiski. hahaha .
htul siis koju ja sain teada et KAIA tuleb siiia t2na (kolmap2eval kui seda blogi kooli arvutiklassis j2lle kirjutan) Minu pere vihkab kui me kooos oleme niiet ta l2heb Eva poole kuni L v6i P-ni. Niii 2geeeeeeee !!!!! Umbes 2tundi veel kuni ta j6uab !!! :D:D:D

Okii, tsaukii, pean n88d sellese tundi minema . ja mul on fotokas !!!d:d:
KALLLLISTAN K6VASTI
keidi :))



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar