kolmapäev, 19. detsember 2012

Kaia tuli Conceeeee

Peale Brasiiliast tagasi tulekut otsustas Kaia siia tulla. Kaia on Pärit eestist aga nüüd viimased kaks aastat on elanud rootsis. Niiet tal eestikeel täiesti suus ja rootsi keel ka. Ja nüüd ka hispaania. Aga ta on muidu ka keelte geenuius kuna inglise keel on tal kui kolmas emakeel ja venekeelega saab ta ka hakkama suht. Siin üldse nii paljud vahetusõpilased kellega mina väga tihedalt suhtlen on kuidagi moodi keeltegeeniused ja täiega super inimesed ! Kellega paneme hulllllu.

Ja Lena on ka meiega vahepeal kaasas käinud, aga tal oli kool kuni tänaseni ja peale seda on ka temal lõpuks vabadus !!!

Ohohh, nägime eile tõsiselt suuri laineid, arvan et mina pole suuremaid näinudki, nagu kusagilt filmist.

Viimased päevad on olnud lihtsalt nii toredad ja täis suve ja tulevikuplaneerimist. Aga neist ma hetkel ei räägi teile, räägin siis, kui asi väga ametlik või juba tehtud.                               

Tema on teine inimene, keda olen oma elus kohanud, kes on sama hull kui mina. Unistustega, millel polegi muud võimalust, kui tulevikus täide viia. Meil mõlemal nii sarnased ideed kuhu tahame tulevikus minna ja mida teha. Jaaa, lihtsalt, mina ei suuda lihtsalt nii filosoofiline hetkel olla, et kirjutada mingit super teksti, mul on mõtted ja vb kunagi kui ei ole nii väsinud suudan need kirja panna. Aga lihtsalt see, et olen leidnud kellegi veel, kes on nii minu sarnane.. Ohohh, ta pole küll ambur nagu mina ja kiku aga ta on skorpion ja see on just enne amburit ja samasegane ! ;D

Soo, meie vanemad peaksid vist kartma hakkame, kui meil liiga palju vabaaega on, me hakkame kohe minema !


musidmusidkallidkalllllllid teile kõigile sinnna <3

See on täna mu teine postitus, esimene on suur jutt Brasiiliast rohkete piltidega ! Viige siis ''Keidi Tšiilis'' värske väljaanne vanaemale ka ! ;)


keskel Kaia, paremal Lena <3

Kaia, Consuu, Lena 

Suur pakk kõige odavamaid kommme aitab ehk jõulutunnet leida . 

MEILE MEELDIB IMELIKKE PILTE TEHA JUUUUU ! :d

hahahahaa, küsisime kuhu poole jääb MachuPichu . 

Jälle tagasi Lotas ja laineid jahtimas.


Concepcion põõsaste vahelt



JA NAGU IKKA FB-ST LEIATE ROHKEM PILTE ARVATAVASTI .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar