laupäev, 1. detsember 2012

Nüüd on meid siin rohkem .

Random people , who i'm probably never gonna see again ! <3

Koool on läbiiiii ! Suvi on käes ! Me gusta mucho !

Jeps, minul on nüüd siin suvevaheaeg käes. Hommikul enne kella 11 ajas Consu mu üles ja ütles et Lea tuleb meie juurde. Mis pole tavaliselt üldse kummaline, kuna põhimõtteliselt ta viimasel ajal elab juba siin. Ta on minu teine õde siin ja inimene keda ma saan usaldada. Täna hommikul ütles Consu, et Lea tahab koju minna..... Tagasi Taaani. Tal siin igasugu probleeme. Panin end kohe riidesse ja läksin talle micro peale vastu. Tuli ta siis bussist välja silad nutmisest punased, kõik nutsime meie pool. Aga siis sai veidi asja arutatud ja igasugu võimalusi arutatud. Ning lõpetasime siis sellega, et tuleb meie juurde elama. Ajutiseks. Kuni oleme otsustanud mida ette võtta. Elab nüüd see üks nädal mil mina Brasiilias olen minu toas. Ja praegune nädalavahetus ka meie pool.
Hiljem läks Consu siis ülikooli ja Lea oma kooli. Minul aga kooli pole ja läksime klassiõega veidi shopppama, kuna mul mõningaid asju Brasiiliasse vaja. Õhtupoole, kohtasime ühte amigot ja mina kui nii geenius nagu ma olen teadsin et kusagil on üks tocata, ja et lähme kõik koos sinna. Aga see amigo ei teadnud kus see on ja viis meid valesse kohta..... Aga siis pidi Nati koju minema.... :c   Hiljem aga kohtasime maxiga ühte peaaegu random amigot keda ma tegelikult teadsin, võinoh, jeps, igastahes, ta juhatas meid siis õigesse kohta . :)
Kuulasime veitsa muusikat ning läksime siis linna keskele, kus toimus marcha para legalize using/growing marijuana.....(marss, et legaliseerida marihuaana kasutamine ja kasvatamine) Avastasime, et Consu oli sinna ühe sõbraga sattunud. Veel hiljem jätsid poisid meid üksi linna peale ja kutsusime Lea endaga ühinema ja hiljem meie poole tulema. Ojaaa, siin on üks supermarket keset linna milles pole telefonilevi! Nagu üldse mitte kusagil ! Lead oodates tõmblesime Consuga toidupoes ringi kuna otsisime küpsiseid aga siis Lea üritas meiel helistada aga meil kadus koguaeg levi ära ja siis üritasime meie talle helistada aga siis oli tema leviaugus.... puuuuu . Jeps, kummaline . Lõpuks facebooki chat aitas meid !

Jas mis nüüd siiis. Jeps, Lea elab ka nüüd minuga siin. Home läheb ta koos ühe yfu inimesega oma pere juurde, pakib asjad ja kolib meile. Jeps , topeltvahetus natukeseks ajaks, kuni selgub mis edasi teeme. Aga siia ta arvatavasti igaveseks jääda ei saa kuna meil pole ruumi. Jagame hetkel Leaga voodit. Aga nohhjaps, siin on see täiesti normaale. Tõesti ! Ja suht vht ple....

Homme domingol lähme jälle Lotasse . Pühapäeva(2.dets) õhtul Brasiiliasse kuni järgmise nädala lõpuni.

PALJUPALJUPALJUPALJU ÕNNNNNNNE KALLLLLIS KIKUUUUU ! Te extraniooo muchoooo !!!


MARIJUAAAANA PLANTAAA dancing on the streeeet... uuulaaaullaaauuuuullalalaaa

They are awesome !!

Ja meie uuus toakaaslane/õde . c:
Taanist .





2 kommentaari:

  1. hei keidi :) kuule, kuhu kanti sa brasiiliasse lähed?

    VastaKustuta
  2. Camboriu , pole kindel et õieti kirjutatud. Täna õhtul sõidan välja ;)
    Kus ise seal asud ?

    VastaKustuta