kolmapäev, 26. detsember 2012

Pudru, supp ja kapsaussid

Niiniiiniiii, olen tagasi blogi maailam pöördunud ja mõtlesin et kirjutaks teile midagi siis täna. Ehk. :)

Kaia oli siin siis terve nädala ja see nädal oli lihtsalt lsöaädkjlksöfds. Kas oli midagi mida me ei teinud ? Ok, lund me ei näinud. Tegelt, see nädal ja need nädala viiimased päevad olid ikka täiega segased nagu meiegi. Saime oma tublist vahetusõpilase kastist välja ja olime fkldsäföds nagu olime .. Tegime ka plaane uueks aastaks ja mida tegema hakkame, niiet emmed-isssid- mammad ja kõik minu kallis perekond, olge igaksjuhuks valmis, et keidi läheb suvel hulluks! Igastahes Kaia, me teeme veel midagi sellist. Ole tubli . Te quiero muchoooooo <3

See on lihtsalt nii võimatu kokkusattumus või lihtsalt niii võimatult äge, et kohtasin veel kedagi sama hullu kui mina, kes alati nõus segast panema, reisima, hulle plaane tegema ega ei muutu sel ajal liiga realistiks. Kuna unistama peab suurelt, kui unistad liiga väikselt muutub asi igavaks või ei tule midagi välja. Unista nii suurelt kui võimalik! minu arust. Võõõõõõõõõi, midaiganes, pläkupläkupläku .

Mis veel siiiis, MINU MAMMA JA TIIT ON KÕIGE TOREDAMAD ! Lihtsalt tunnen, et on, vot niii. Kui oleks võimalik tuleksin korra eestisse vaataksin lund teeksin teile suuuuuure kallli ning tuleksin tagasi siiia, kus olen praegu. <3

      Suuuuured kalllistused teile kõigile sinna lumisesse eestimaaale ! 

Ja üks asi veel, otsustasin, et tahan anda siin verd neile kellele seda rohkem vaja on. See on asi mida olen tükk aega teha tahtnud aga alati on olnud mu vanus see, mis segab, aga nüüd ei peaks sellega ju probleeme olema võimis? 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar