reede, 11. detsember 2015

Suur linn vs imekaunis loodus, selfid lammastega. Spotlight'is on pildid! ;)

Seekord räägivad pildid.

BIRMINGHAM

Ilm oli üli ilus. Meelika veetis paar päeva Londonis oma sõbranna pool ja taaskohtusime alles Birmingham'is.

Birminghami kutsekool.

Raamatupoooooood !!!!!!

ee, kirik.

:D :D :D

võidusõiduässad

Väga pikk maja ja Mrs. Grinch

Minu tuba

Looduslapsed said taas küngastele ja loodusesse!!!! Ehk siis ''The monster road'' aka ''Monsal track'' Peak District'is!

Hommik tundus suhteliselt nukker, sest olime mõlemad parajalt vässud ning vihma sadas. Aga 1,5h bussisõitu tegi imesid. Jõudes Bakewell'i leidsime kohe sildid sellele rajale, infokeskusest saime ka kaardi ja algas meie järjekordne rännak üle traatide ja läbi lammaste.

Üks on tõsi, et leida prügikasti siit kusagilt siis seda sa ei leia. Kunagi. not important at all.... well.

Igastahes, alustasime ilusti ikka mööda rada, sest seekord oli matkarada väga korralik tee. Tervenisti. Aga alati oli võimalus minna ka kõrvalteid ning teha off-road'i. Need vaated, igalpool ja kõik muu ilus mu ümber, uskumatu. I will be back!

Lambad seisid mäe nõlval ja alla ei kukkunud... Nende tungival soovil tegime nendega ka selfisid. Samad lambakesed lubasid meil käija nende maal ja juhatasid meid otse teed mäest alla. Järsust. Otse jõkke. Ok, mitte päris. Taaskord pidime läbima okastega võsasid, mis meid paljaks röövida püüdsid ja kõik riided ka seljast tirida..... Teekond läbis ka hästi paljusid tunneleid ~300-500m.

Raja lõppu jõudsime alles pimedas ja olime keset mitte midagi, Tekkisid mõtted, et kuhu poole kodu jääb ja kuhu edasi. Viskasime siis mõelmad mõlemal pool teed pöidlad püsti- ainult telefonid meid valgustamas nagu helkurid. Ühel hetkel tõmbas üks auto kõrvale ja meid Chesterfield'i viis. Sealt saime õnnelikult bussi peale. Ja taaskord oli kodu nii hää koht, kuhu lõpuks jõuda ja sooja pugeda.

jahh, oli küll ;)

saab vaadet nautida.

kinni jäi.

Ühed lapsed laskusid köiega paaridena sillalt alla.

Meelika pimeduses.

See oli vist selle reisi viimane trip kuhugi väljapoole Derbyt, sest aeg hakkab siin kaunis kohas seekorraks läbi saama. Pühapäeva õhtul juba Tallinnas! ;)