pühapäev, 27. jaanuar 2013

Tõmbleme, hästti paljuuu !

SUVIIII on täies hoooos !!! Ja reisimine sellega samuti ! Apppi, kui palju olen selle viimase nädala jooksul näinud ja reisinud, Tšiili on ikka tõsiselt ilus ! Mäed, vulkaanid, lumi, jõed, meri, KÕIIK! Ma armastan Tšiiiilit !

Ehhe, loodan, et minu sponsorid kuuse alla ei pea kolima ! Kui liiga hulluks lähen andke teada ! Aga aitähhaitähhaitähh, minu suuurele pereleeee, kes ikka leiab kusagilt natuke, et mind ja minu hullusi toetada. Luban, et üritan jääda nüüd siis natuke rahulikumaks ehk ! <3

Kirjutan pikemalt millalgi hiljem . Panen hooopis pilte . :)

Puuvilju on häästi palju pragu ja häästi odavad !!!

Reisume kaiaga ringiiiii  .

eee, mõnikord väsime ära ja sureme palavuse kättttte !

Pilt puuuga , kes jalutas Puconis ringi c;  <Kaia ja >Lena



Sügisel või talvel ma luban et me ronime sinna üles ja vaatame kraaati auku sissse ! :D

Kõikjal oled sa ümbritsetud siin mägedega , ALATI .

Pucon on täielik turistilinn, erti suvel. Talvel on siin 20 000elanikku , suvel aga 200 000 elanikku......

Väike ninninänni turg, mida leidub kõikjal , ilusad asjad . :)))

Kaia hostemaa onnn niiiii ägeee, teeb meile süüüa ja head juuuua , hahah, ei oska kirjutada , igastahes
TSAUPAKAAA, räägime kui rohkem aega ! Kalllistused siit sooojast tsiilist teile kõigile :))))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar