esmaspäev, 19. november 2012

See on vist algus, kus eelmine kord pooleli jäi.... ?



Mitu nädalat tagasi käisin Lea perega (vahetusõpilane Taanist) nende maakohas Los Lleuques, Chillani lähedal. Appppi, kui iluuuus. Mägede vahel, kõik on roheline, soe, päike, kosed, jõed kus saab ujuda, või õigemini teha ujumis liigutusi suurte kivide peal mis koguaeg su kõhu alt läbi käivad. Koskede all sai aga korralikumalt ujuda, aga külm oli. Aga ega see meid põhja-euroopakaid ei hirmutanud!    Pilte leiate fb-st 


Käin kord nädalas taekwondos…. Viimasel reedel pidime minema välja nö taekwondod reklaamima, et inimesed näeksid et selline asi eksisteerib meil koolis. Oioioiiii, ma olen seal ainult paar tundi käinud ja siis pidime kooli ees kus on rahvas mingeid lööke harjutama. Parema jalaga madalale, siis kõrgele, ümberpööre ja topeltlööök…. Aga eiii, mina midagi sellist ei suuuuda ju veel teha ! Ja siis vehkisin suht suvakalt või lihtsalt tegin kõike üliaegluubis, kui kõik ülejäänud sealt (isegi pisikesed) tegid seda ülikiiiiiresti… Polnud tore üldsegi… Aga nohh naljakas oli teistel.

Ja koolis toimuvad hetkel mingid jalkavõistlused iga päev peale tunde mingid klassid mängivad omavahel, minu klassil nagu olen aru saanud läheb täiega hästi ! Tublid.

Vahepeal oli õel natsa probleeme ja pidin teda distractima erinevate tegevustega. Ühel päeval käisime kusagil kohalikus baaris/kellegi hiiiglaslik elutube mis oli muudetud baariks/vms mingit kohalikku bändi kuulamas, kes mängisid The Strokesi lugusid, jejejejeeee, täiega hhead olid !
Teine päev käisime SanPedro ümbruses ringi ja ma õpetasin teda kuidas olla loca! Ta omandas selle oskuse kerge vaevaga.






Mõned tunnid on meie jaoks igavad......

Happy Halloweeeeen !

The Stroke'si järeletegijad






Mulle meeldib kui mu õde on õnnnelik . Locaaaaas .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar