neljapäev, 15. november 2012

Üritan lisada natuke rohkem pilte inimestest . Kirjutan homme .u.

Cheeef püüab olllla hipster style

u. 2tundi minu linnast mägedesse. Los lleuques , koos ühe teise vahetusõpilase perega tema maakohta. Kus on olemas neli aastaaega ja talvel(juuni, juuli) lumega.

JUST ENJOYTHE MOMENT. 

Leaga. Hiljem käisime seal ka ujumaaaaas ! jejejeje , november ja meie ujume, vägev ma arvan . 

minu superoool halloweeni amigo... Koolis muuseas, aga päeva peale avastas selle ilusa näo ka kooli inspektor ning ta pidi end puhtaks pesema :c

Cataaa, esiplaanil. Sellel punasel kaameral sel pildid on wifi ! St. et on võimalik pilte laadida otse fotokast faceboooki ! Ja see töötab, ma ise nägn kuidas see juhtus ! Jummala ägee juuu tegelt . c:

jejejeeeee, Roberto ja Jimenezzzzzz . toredad kitarrigeeniused .

Siin tõesti peetakse halloweeni. Tänavad lapsi täis vägevates kostüümides ja käivad uste taga kommi küsimas . Olin sel  õhtul Conni pool ja neil oli täiega palju kommi varutud, nagu pildilt näha . c:

Los Lleuques. Arvan et mägede suhtes jään siin Tšiilimaal igaveseks turistiks, Nad kõik on litsalt ülivinged juuu !

Simona ja Camiiiii . Õhtul tegime vähe lõket. Simona on Lea hostõde ja Cami on amigaaaa. 

veel ujumeee ! 

Koobas kus vargad end peitsid kunagi. Ja ammmuammuammu aega tagasi oli seal  suuuur kosk, mis varjas selle suure avause/augu..... Ja sinna taha need vargad peitsid end. 

mina, Ambrioooooo, Emmmi -parallellikad. Roberto sünna. 

Colegio Concepcion Pedro de Valdivia. Ühel päeval sai käidud ka Lea koolis tea koolikaaslasi kuulamas mängimas bändiga. 

nomnomnommm, CCPV . ... ja seal müüdi igast head ja paremat sööki, millest meie suure kaarega mööda läksime, tegime ainult ilusaid pilte ja unistasime... kuna vahetusõpilased como siempre somos pobress    :(((

San Pedro(minu kodu) lähedal laguna kõrvalt läheb mägi üles ja seal on ka üks mõnus pisike kosk. 

Laguna Grande !

Tuletõrjeõppused ma arvan.... Seal oli redel mida pritsiti ja need ''õppurid'' pidid seal üle ronima, koos selle vee ja kõigega.

Sorri, et pole aega olnud kirjutada. Tõesti pole olnud aega või mõnikord ka viitsimist. Lihtsalt nii palju asju on toimunud siin viimasel ajal ning vaevalt ma kõike siia kirja suudan millalgi panna. Aga selleks on mul kaamera igal pool kaasas ja alati pildistan kõike. Okokokkk, see nädal pole mul kaamerat olnud kuna unustasin selle Conni pooole :/ Aga loodan sellele juba millalgi lähiajal järgi minna. Aaa, Lähiajal kirjutan ka pikemalt ja lisan pilte, kui kaamera tagasi saaan. 
musidmusidkallidkallllid teile sinnne. Olge tublid ! Mina olen ! Kõik on superpuper minuga ja kõik on tore.
 Elu on lilll ! C:

Hahahaaa, Kadi õpi hispaaniakeelt. See on niniiniii ägeee ! 
ajaaaa, vabandused minu eestikeele pärast ei viitsi hetkel vigu kontrollida ja mõned lause ehistuse ma juba kirjutades mõistsin et läksid natsa metsa .

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH !




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar