teisipäev, 24. november 2015

20.-21.11 Nottingham. Laest rippuvad kõrvaklapid ja kirik, mis tegelikult on baar? 17xPICS!!!!

Lets continue......

Nädalavahetusel läks asi veelgi veidramaks, nimelt reede õhtu. Aga selle juurde tuleme veel tagasi.

See päris lähedal aga võrreldes Derbyga ikka väga suur linn! Jalutasime Derby bussijaama, võtsime bussi ja olime juba 30mintaga kohal. Tee peal oli hästi näha paremale ja vasakule minevaid tänavaid, kus reas olid täpselt ühesugused punased eramajad.

Tahtsime sinna minna kuna just see nv avati Winter Wonderland ehk siis jõuluturg, kuusepuu, liuväljak, jõulutuled jne mis jõuludele omane. See oli tõesti hea, et me sinna juba reedel sattusime Meelikaga, sest linnas oli ruumi liikuda ning pilte teha. Jalutasime linna peal, imetlesime jõulutulesid, külastasime Notti kõige salajasemat raamatukogu, varjusime ühes pubis vihma eest ning otsisime kaardi pealt oma kodu.

See on koht, kus nõrganärvilistel ja mammadel palun jätte järgnevad 2 lõiku vahele. Eii, mitte sellepärast et midagi halba oleks juhtunud, eii. Hoopis väga hästi läks aga teile lihtsalt see ei meeldi arvatavasti. lalalalalaa, aga nohh ,te teate ju mind.

Otsustasime couchsurf'ida, nagu mul alati reisidel kombeks on. Koht kus ööbisime oli kesklinnale päris lähedal ning leidsime kergelt üles. Kahjuks küll seda inimest kellega couchsurfingu lehel rääkisin kodus ei olnud, aga ta toakaaslane lasi meid sisse, näitas meile maja ja saime oma toa. Saime täiesti oma toa ! Heahea !
Nimelt see kelle juures ööbisime, tuli väja, et töötab samas kohas, kus meie, aga on köögis, kuid siiani pole tema näost-näkku näinud.
Maja ise oli 3-korruseline.Aaga kuna tegu oli poissmeeste majaga, kus oli näha jälgi ka, et naiste rahvas elab või on elanud seal, siis maja oli üsna räpane ja seapesa. Näiteks, meie tuba oli suht suur aga st. seal oli ruumi palju kuhu asju jätta.
Mis tähendas, et see tuba oli nagu riidehunnik-riidehunniku otsas. Mingi diivan oli kastide alla maetud, nii muuseas paistis riiete alt välja neli suurt kõlarit ning kui kuhugi alla vaadata võis leida suuremal hulgal DVDsid ja nt ka 4 läpparit, leidus ka hulk sente, tasse, nuge ja kahvleid igalpool! See oli väääga sasssis maja, isegi meie korter pole kunagi nii hull olnud. Aga nohh, pole kurta. Meelika kaalus vahepeal, et kolib ise sinna sisse, koristab selle toa ära, sest siis oleks see väga äge tuba tegelikult!

Hommikul ärkasime aga naise hääle peale, mis allkorrusel midagi rääkis. Mõne minuti pärast oli ta meie tuppa jõudnud nind ütles, et ta on kinnisvaramaakler ning müüb selle maja maha. Mõistsime, et see oli õige aeg end üles ajada ning sealt uttu tõmmata. Tänasime magavad korterikaaslast diivanil ja astusime päikeselisse laupäeva!

LAUPÄEV

Esimese asjana läksime kaubanduskeskusesse, kus hambaid pesta, sest couch'i juures ei jõudnud. Vaatasime natuke seal poes ka ringi, Meelika sai ka omale uue seljakoti ja ma sain sooja jope/mantli, karvase!!! Hommikut sõime ka seal poes ühel pingil istudes ja oma jogurtit süües.
Aga ühel hetkel tulid tinasõdurite armee trummidega, neile järgnes suur lumehelves, rohelised päkapikud ja kaks põõsast- kes tahtsid käekoti ühelt letilt ära varastada. Päkapikud olid aga kärmed ja kutsusid põõsad korrale.

Külastasime ka Nottinghami Contemporary galeriid, sest sissepääas on sinna tasuta! Leidsin, et kui ma contermporary tantsust saan aru ja mulle väga meeldib see. Siis täiesti teine asi on contemporary kunst, millest ei saanud ma miskit aru. Ok, oli üks tuba, kus rippus laest alla umbes 30 paari kõrvaklappe ja neist tuli erinevat positiivsete nootidega swingi muusikat... ma arvan. Aga miskist muust ma küll aru ei saanud.
Piilusime üle aia ka Nottingham'i lossi, sisse ei läinud, kuna see maksis. Ja, kas lossid pole seest kõik niigi sarnased?
Nägime Robin Hood'i kuju. Kas teadsite, et Robin Hoodi naise nimi oli Marian? Marian oli ka väga osav mõõgakäsitleja ja vibulaskja.
Väljast tundus, et tegu on kirikuga aga sisse minnes oli see hoopiski väga õdus pubi. Ja just nii see oligi!

Peale kohustuslike turistituure otsustasime tagasi linna pöörduda ning leida ka enda kaaslased üles, kes olid samuti laupäeval Notti tulnud. Aga linn oli rahvas PAKSULT täis. Nagu liikuda ei andnud kuhugi poole ilma, et ummikusse ei jookseks. Eriti hull oli riidepoodides ja kõikjal mujal ka tgelt.... Niiet me andsime alla, leidsime ühe tühjema pingi ja laiutasime oma kaasavõetud lõunasöögi lahti. Kui meie õmber sõid inimesed TakeAway Macki või Subwayd, siis me olime rahul ka oma võikude ja riisiga! :p

Teel bussijaama jäi ette WaterStones aka Notinghamis lausa 4-korruseline raamatupood! I'm a freak.
Siis võtsime ühe odavaima bussi ja seekord sõit tagasi Derbysse kestis vähemalt tund aega..... Väljas oli juba pime ning näha polnud miskit, niiet lihtsalt tuima tiksumist ja GPS jälgimist, et õiges kohas maha minna.
Ja avastasime, et terve Derby linn haises.. rõvedalt.

Ühele põõsale hakkas ka see heledapäine tüdruk pingi peal silma ! ;)

Kõrvaklapid, mis laest alla ripuvad.

Väljast kirik, seest pubi.

Robin Hood ja tagataustal etendasid noored midagi verist.

2 tüdrukut kõnnivad Nottinghami tänavail

welll hello....

......and have a drink from me!