teisipäev, 10. november 2015

DERBY praktikal

Et hoida oma perekonda rahulikus olekus ja kõikki teisi ka, siis hakkan ma taaskord mõneks ajaks, ehk siis vähemalt kuuks blogitama. Aga muidugi ka enda jaoks, et kunagi tulevikus oleks hea meenutada. Kahjuks seekord mul kaamerat kaasas pole, niiet piltidega teid üleküllata väga palju ei saa.... :(

Vabandan juba ette kirjavigade eest, you know me.

Igastahes alguse sai see kõik sellest, kui ühel päeval laekus minu TKHK postkasti kiri, et on võimalik kandideerida välispraktikale Inglismaale. Alati olen ma tahtnud tulla Inglismaale. Just Inglismaale, mitte Londonisse. See kõik on alati nii ilus ja muinasjutuline minule tundunud.

Nii see ka on.

See selleks, igastahes, ajasin vaikselt kõik paberid ära ja kandideerisin, et näeb mis saab, ega ma ei uskunud, et ma võiksin saada. Aga kui ei proovi ei saagi teada. 

Aga ma sain ! 
Mäletan, kuidas ma tunnis ehmatasin kui avasin selle kirja kus olid nö need väljavalitud ja minu nimi oli nende seas. Alguses arvasin, et nad on ehk vea tulnud ja sellele järgneb uus kiri, kus vabandadakse, et valesti läks. Aga seda õnneks ei tulnud. 

Täna esimestel hommikutundidel jõudsime Tallinna lennujaama. Ja asusime teele Derby suunas. Muidugi peale seda kui esimene lend oli tühistatud ja meie väljumine oli streigi tõttu 24h edasi lükatud. 

TLN-FRA-MAN
Manchesteri tuli meile järgi tellitud buss vähese hilinemisega aga no ple hullu. Sealt viis ta meid 80km/miili (ma ei tea kumba) kaugusele asuvasse Derby linna, mis jääb minu koduks kuni 13.12ni. 


Kusjuures, siin on soee !! Muru on veel roheline, piimanõgesed õitsevad ja mingid kollased lilled veel. Mõtlesin, et kui selle muru peale pikali heidan siis lõhnaks ta nagu suvi, aga ma ei teinud seda, no worries.

Üks video lõpetuseks.

Kolmelt generatsioonilt küsitakse sama küsimus, noorimate vastus on murettekitav:::   


http://meestekas.net/kolmelt-generatsioonilt-kusitakse-sama-kusimus-noorimate-vastus-on-murettekitav/


2 kommentaari:

  1. Inglismaal peaks ikka miilid olema ;) 80 miili on ligikaudu 129 km
    Huvitav, et ma olen ka kaks korda Manchesteri sattunud, aga mitte Londonisse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. sa tegid mu just fakti võrra targemaks ;))) :D
      Noo siis järgmine kord mine Londonisse või Yorki- see pidi ka ilus olema, kuhu ka ise loodan jõuda;)

      Kustuta