neljapäev, 19. november 2015

I stole lots of pictures from Meelika!

Kuna enamasti pildistab Meelika siis mina jään paljudele piltidele peale...
Mul on tunne, et pean seda blogi liiga kohusetundlikult. Vaadake kui tihedad on mu postitamised võrreldes Tšiiliga !

Ma pole juba pikka aega oravaid näinud. Kas peaksin muretsema?

Eile oli kole ilm. Täna oli pool kole ilm.
.
Nii viimased saavutused, mis olen teinud, näiteks eile korrastasime joogikeldri ja lugesime kokku kõik pudelid, mis seal olid. Või oli see üleeile juba? AHh, aeg justkui lendaks mõnesmõttes. Hommiku poole pidime veel lugema ka kusagil maa all kokku palju roundhouse event team'il erinevaid klaase on. Aga see läks mingi hetk veits sassi ning need numbid mis lõpuks paberile said on enam-vähem umbes loodetavasti peaaegu õiged....

See on siis see ruum kus SlimJim'isid, Fat Leg'e, Pint'e ja Champagne Flut'e ja teisi klaase kokku lugesime ;)

Joogikelder.

Täna õnnestus, mul käed klaaside poleerimisest katki hõõruda. Tekkis kaks pisi villi, nõusid ei saa pesta, valus hakkab.
Veel tegime veiniklaaside hunnikule käruga natsa rallisõitu mööda koolimaja ja roundhouse koridore. Naersime ja rääkisime niisama eestikeeles kõvasti, millega teenisime mõndade musklimeeste pilgud(vanemapoolsed raskete asjade tõstjad). Ja siis valmistasime ka ette riidehoiu numbreid homseks päevaks, kui toimub selle jõuluhooaja esimene pidustus! Kõik on jube excited sellepärast.

268. 


Tänaseks oli üles pandud tantsuplats ja lava, toolid katsime ilusama riidega juba eile, Meelika näitas sellel alal eriti häid skill'e! ;) Samuti otsustasime, peale toolikatte selga proovimist, et see on päris hea halloween'i kostüüm.

Sain teada, et minu teksapükste suurus on 8(eestis 10) millel peavad olema 32'' sääred. Mida iganes see ka tähendab. Nimelt peame nö pidulikult homme õhtupoole tööle minema. St minu pidulik ''kleit'' on mustad teksad, must särk ja homme vaatan Meelika riidekapi läbi, et sealt pleiser leida!

Meie lemmik poood !!!!! Kõik maksab 1pound.



Meelika 1200 teepakiga ehk 3kg teega.



Samuti soovitan lugeda Meelika enda blogi, tal on kaamera ning kõvasti rohkem pilte meie tegemistest. Samuti varastan tema pilte sealt ning panen siia :p'

Meelika on rekreatsioonikorralduse 2.kursuse õpilane ning töötame koos Roundhouse event managment tiimis.

http://meelikarr.blogspot.co.uk/?m=1



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar