pühapäev, 29. november 2015

Varbaid kokku mul on kümme ja sinul ka

Hommikul, kui ärkan, märkan ja tunnen, et mul ON kaks kannikat!!! Ausalt, täiesti olemas ja tundlikud. Nagu oleksin eile terve päeva tagumiku peal mäest alla lasknud..... Jalalihased on täiesti normaalseisus ja on valmis uuesti mägesid vallutama.

Aa ja need, mida eelmises blogipostituses vallutasime oli kõrguselt üle 500m, kõrgeim tipp 542m.

Nagu igalpool mujal maailmas, nii on ka siin igasugused fair'id populaarsed, näiteks nagu jõuluturud, vanakraamiturud ja vegani turg. Täna oli siis näiteks just nimelt see viimane, veganiturg. Sõin üle paari aasta taas KOTLETIGA BURXI !!!!! Aga muidugi oli see kotlett valmistatud mitte loomast.

Siin iseseisvalt majandades ja elades ja süüa tehes ja süües olen muutunud leidlikuks, kuidas vähese vaevaga head süüa teha. Olen avastanud enda jaoks päris palju köögivilju... või lihtsalt nende segusid kilepakendites. Ja neid on päris mugav ja kiire teha.
Aga siin on ka poundland ja Aldi ning see ei tähenda, et keidi nüüd tervislikult toitub ja on tubli ouuuhelllnooouu!!!!

Täna oli täiesti lebo päev peale hommikul linna jalutamist. Aga tegelikult tahtsin öelda seda, et me sõidame nüüd Meelikaga YORKI, oleme seal kuni teisipäevani ja siis pajatan teile taas oma seiklustest teisel pool merd. ;) 

Ning natsa siis ka tööpäevadest, hmm, töötasime arvutis 2 päeva... ! ! Ja tegime tähtsaid ning keerulisi asju. Poleerisime ka nuge ja taaskord klaase siis veel valmistasime õhtusepeo jaoks ruumi ette(katsime lauad, panime joogimenüüüd laudalele).
Lapsed on minu jaoks kaugele jäänud.

Jõuludeks kodus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar